Preguntas frecuentes (FAQ)
Truca gratis al
900 250 900
de dilluns a diumenge
T'ajudem

Resolem tots els teus dubtes

Tens cap dubte sobre el servei Bluespace?
Explora les nostres preguntes freqüents per trobar la resposta que cerques.
  • No recordo la meva clau d’accés o box

    Accedeix a la teva àrea privada de clients i podràs consultar tota la informació referent al teu Bluespace (nombre de traster, codi d’accés i dades de contacte del teu centre Bluespace). Si encara no hi teniu accés, podeu sol·licitar-ho al responsable del vostre centre Bluespace.

  • Necessito una còpia de les meves factures

    Accedeix a la teva àrea privada de clients i podràs consultar i descarregar totes les factures. Si encara no hi teniu accés, podeu sol·licitar-ho al responsable del vostre centre Bluespace.

  • Amb quanta antelació he de donar de baixa el meu traster?

    Si has pres la decisió i ja no necessites més el teu espai a Bluespace, hauràs d’avisar amb 15 dies d’antelació al responsable del teu centre, bé trucant per telèfon al 900 251 900 o emplenant el següent formulari

  • Necessito saber com arribar a un centre

    Localitza el teu centre Bluespace fent clic aquí. A la fitxa del teu centre, podràs trobar l’adreça, els horaris d’atenció al client i les indicacions de com arribar-hi.

  • Necessito una còpia del meu contracte

    Per sol·licitar una còpia del teu contracte has de sol·licitar-ho directament al teu centre trucant al 900 251 900.

  • Necessito aclariment d’un cobrament/facturació

    Per a qualsevol incidència sobre cobrament o facturació pots contactar amb el teu centre trucant al 900 251 900.

  • Necessito canviar de box Què he de fer?

    No hi ha cap problema, a Bluespace podeu canviar l’espai segons les vostres necessitats. Per consultar la disponibilitat has de contactar directament amb el teu centre trucant al 900 251 900.

  • Vull fer un suggeriment

    Ens encanta escoltar els nostres clients i aprendre dels seus suggeriments! Pots escriure’ns a través d’aquesta pàgina

    https://www.bluespace.es/atencion-al-cliente-y-consultas

  • S’encarregarà Bluespace de portar les meves coses fins al meu box?

    A Bluespace disposem d’un servei de mudança, però és un servei addicional i no està inclòs dins del preu del traster. Si vols sol·licitar un pressupost per portar o treure les teves coses del traster podeu consultar-ho amb el responsable del vostre centre o emplenant el següent formulari

  • On puc veure els preus dels trasters?

    El preu del traster dependrà de lespai que necessiti, el centre que desitgi i la seva localització dins de les instal·lacions. El millor és que visiteu el vostre centre més proper o contacteu amb els nostres assessors al 900 250 900 i us prepararem un pressupost adaptat a les vostres necessitats d’espai.

Necessites ajuda?
Truca'ns GRATIS de dilluns a divendres de 9h a 20h, dissabtes de 10h a 20h i diumenges d'11h a 20h.
900 250 900
O si ho prefereixes et truquem nosaltres ara
Al fer clic acceptes la política de privadesa de Bluespace
Si ja ets client truca al 900 251 900
Tancar

Aconsegueix un pressupost immediat
i un descompte de fins a un

Et truquem ara

*Al fer clic acceptes la política de privadesa de Bluespace